Informace o škola poskytované dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Název školy: Základní škola Slezská Ostrava, Pěší 1, příspěvková organizaceSídlo školy: Pěší 1/66, 712 00 Ostrava-MuglinovIZO školy: 102 508 445REDIZO školy: 600 145 166IČO: 70995371
ID schránky: pr7mqp4
e-mail: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScriptwebové stránky: www.zspesi.cz
Příjímáme a zasíláme dokumenty ve formátech: .doc, .docx, .pdf, .txt, .xls, .xlsx, .jpg, .jpeg, .ppt, .pptx
DIČ: nejsme plátci DPHBankovní spojení: Česká spořitelna Ostrava, a.s.Prokešovo nám. 8 702 00 Ostrava Číslo účtu: 1652029399/0800Zřizovatel školy: Statutární město Ostrava, městský obvod Slezská OstravaTěšínská 35, 710 16 Slezská OstravaIČO: 00845451Důvod a způsob založení: Příspěvková organizace byla zřízena usnesením Zastupitelstva městského obvodu Slezská Ostrava č. 13/20 ze dne 24. 10. 2002 s účinností ke dni 1. 1. 2003.Vedení školy: Zástupkyně ředitele: Mgr. Jana ChýlkováOrganizační struktura školy: Ředitel školyPedagogičtí pracovníci: Správní zaměstnanci: Zástupkyně ředitele Finanční referentka ŠkolníkŠkolní družina Základní škola Školní jídelna Vedoucí vychovatelka Výchovný poradce Pracovnice výdeje stravyVychovatelka Metodik prevence Pracovnice úkliduMetodik a koordinátor ICTZdravotník školyTřídní učitelUčitelAsistent pedagogaŠkolské poradenské pracoviště: Speciální pedagog, Sociální pedagog, Školní psychologPočet tříd:I. stupeň: 6 třídII. stupeň: 5 třídŠkolní družina: 2 odděleníŠkolní vzdělávací program: Školní vzdělávací program základního vzdělávání - Tvořivá školaTelefonní kontakty: škola: 596 244 880ředitel: 596 241 718školní družina: 596 241 708školní jídelna: 599 445 429fax: 596 241 717
Úřední hodiny: Pondělí - pátek 7:30 - 11:30 a 12:30 - 14:00Školské zákony: Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a změně některých zákonů Zákon 262/2006 Sb., zákoník práce Zákon 500/2004 Sb., správní řád Zákon 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě Zákon 320/2001 Sb., o finanční kontrole Zákon 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Zákon 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví v platném znění Zákon 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů Školské vyhlášky:
vyhláška MŠMT 16/2005 Sb., o organizaci školního roku vyhláška MŠMT 48/2005 Sb., o základním vzdělávání vyhláška MŠMT 64/2006 Sb., o evidenci úrazů vyhláška MŠMT 73/2005 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami vyhláška MŠMT 107/2005 Sb., o školním stravování
Rozpočet školy: Zastupitelstvo městského obvodu Slezská Ostrava dne 21. 12. 2017 pod číslem usnesení 0473/ZMOb-Sle/1418/18 stanovilo rozpočet školy pro rok 2018 ve výši 2 133 000,- Kč.Žádosti o informace: Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
1. Zaměstnanci určení ředitelem školy k poskytování informací: Mgr. Kamil Krahula - ředitel školy Mgr. Hana Kuřilová - výchovná poradkyně Lenka Rastočná - vedoucí vychovatelka – činnost školní družiny
2. Zaměstnanci školy určeni k přijímání písemných, telefonický a ústních žádostí o informace
Mgr. Hana Kuřilová - výchovná poradkyně Lenka Rastočná - vedoucí vychovatelka Marcela Maluchová - hospodářka Marcela Holaňová - vedoucí školní jídelny MŠ Komerční
3. Spojení na zaměstnance určené k přijímání a poskytování informací Telefon: 596244880
4. Postup při vyřizování žádosti o poskytnutí informace Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně, telefonicky nebo písemně. Písemné žádosti se podávají na sekretariát školy.
Náležitosti žádosti: - komu je podání určeno; - kdo je činí (nelze žádost podat anonymně).
Předpisy, výroční zprávy o činnosti a hospodaření, rozpočet a zásady hospodaření s FKSP, kolektivní smlouva, vnitřní směrnice školy, jsou k nahlédnutí denně v době od 8,00 do 14,00 hodin v kanceláři ředitele školy.
Žádost je vyřízena pokud žadateli: - byla poskytnuta ústní informace a žadatel s ní souhlasí a nemá další požadavky (pouze u ústních žádostí); - byla poskytnuta informace formou písemného sdělení; - bylo umožněno nahlédnout do spisu a zjistit si tak potřebné informace; - bylo umožněno pořídit tištěnou kopii požadovaného materiálu;
5. Lhůty pro vyřízení žádosti o poskytnutí informace Písemná žádost, která splňuje všechny náležitosti se vyřizuje do 15 dnů od přijetí nebo od upřesnění žádosti.
Lhůtu pro poskytnutí informace lze prodloužit o 10 dnů ze závažných důvodů, kterými jsou: - vyhledání a sběr požadovaných informací je mimo školu, předškolní nebo školské zařízení, kde byla žádost podána; - vyhledání a sběr objemného množství různých odlišných informací; - konzultace s jinými povinnými subjekty, které mají vážný zájem na rozhodnutí o žádosti.
6. Omezení a neposkytnutí informace Škola může omezit poskytnutí informace:
- pokud se vztahuje výlučně k vnitřním pokynům a personálním předpisům školy; - jde o novou informaci, která vznikla při přípravě rozhodnutí školy. Škola informaci neposkytne pokud: - byla předána škole osobou, která povinnost poskytovat informace nemá, a tato osoba s poskytnutím informací nesouhlasí; - zveřejnění informace ukládá zákon v předem stanovených pravidelných termínech až do nejbližšího následujícího období; - poskytnutím informace by byla porušena ochrana duševního vlastnictví stanovená zvláštním předpisem; - informace se týká probíhajícího trestního řízení;
7. Odvolání Pokud škola nedá ve stanovené lhůtě informaci, může žadatel podat odvolání do 15 dnů ode dne, kdy uplynula lhůta pro vyřízení žádosti.
Odvolací lhůta proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti podat informaci je 15 dnů od doručení rozhodnutí. Odvolání se podává u školy, která rozhodnutí vydala nebo měla vydat. O odvoláních rozhoduje ředitel školy, pokud informace poskytuje podřízený, nebo zřizovatel, pokud informace poskytuje ředitel školy. O odvolání se rozhoduje do 15 dnů od předložení odvolání škole. Pokud příslušný orgán k rozhodnutí o odvolání nerozhodne, má se za to, že odvolání zamítl a napadené rozhodnutí potvrdil.
Za den doručení tohoto rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení dovolání. Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti je přezkoumatelné soudem podle zvláštního zákona.
8. Úhrada nákladů spojených s poskytováním informací Škola je oprávněna žádat úhradu nákladů spojených s vyhledáním informací, pořízením kopií, odeslání informace žadateli.
Ředitelství Základní školy v Ostravě-Muglinově od 1.9. 2011 stanovuje sazebník úhrad na náklady spojené s vyhledáváním informací podle množství a složitosti vyhledávání: 1. Nahlížení do spisů a vnitřních dokumentů školy – bezplatně 2. Pořízení kopie za stránku A4 2,-Kč 3. Odesílání informace poštou za výši poštovného 4. Za vyhotovení kopie rozhodnutí (přijetí ke školní docházce, odklad školní docházky, rozhodnutí o přestupu a další správní řízení) poplatek 50,-Kč.
V ceně jsou zahrnuty náklady s vyhledáváním daných informací podle množství a složitosti, pořízení kopie, potvrzení, že kopie souhlasí s originálem. Platba se provádí při podání žádosti v hotovosti. Úhrady jsou vybírány na sekretariátě školy v hotovosti, žadateli je vždy potvrzena úhrada poplatku.
Na žádost žadatele škola, sdělí předem předpokládanou výši nákladů. Úhrada je příjmem školy.
|
|
|